samochody motocykle

O Suzuki Informacje prasowe Cennik Dealerzy Kontakt


Informacje Prasowe



« powrót

[2014/03/28]

Premiery Suzuki na targach Wiatr i Woda

Podczas ogólnopolskich targów Wiatr i Woda, które odbędą się w Warszawie w dniach 3-6 kwietnia 2014r., Suzuki Motor Poland zaprezentuje szeroką gamę produktów Marine. Po raz pierwszy w Polsce zostanie przedstawiony przedprodukcyjny silnik DF2,5L, a także lekkie modele DF25A i DF30A, uciągowy DF60AV oraz najnowsza generacja silników DF150 TGL i DF175TGL.

Przedpremiera DF2,5L
Ważący tylko 13,5 kg, jest najmniejszym i najlżejszym zaburtowym silnikiem 4-suwowym w gamie Suzuki. 1-cylindrowa jednostka napędowa o mocy 1,8 kW (2,5 KM) z mechanizmem rozrządu OHV dostarcza wystarczająco dużo mocy do napędu pontonów i małych łódek. Dzięki zastosowaniu dłuższej spodziny o długości 508mm, silnik ten na pewno zostanie zauważony i  doceniony przez miłośników jachtów żaglowych.

DF25A i DF30A z elektronicznym wtryskiem paliwa i systemem Lean Burn Fuel Control
Suzuki już w czerwcu wprowadzi do gamy dwa lekkie i wydajne paliwowo silniki - DF30A oraz DF25A. Modele te odznaczają się zaawansowaną konstrukcją i doskonałymi osiągami oraz wysoką ogólną efektywnością na tle konkurentów w klasie zwartych silników przenośnych. Oba silniki zaburtowe powstały na bazie całkowicie nowego, 3-cylindrowego bloku o pojemności skokowej 490 cm3. Jednostki te zostały wyposażone w układ elektronicznego wtrysku paliwa niewymagający akumulatora, gwarantujący płynną pracę oraz lepsze przyspieszenie w każdych warunkach, a także w system Lean Burn Fuel Control- zaawansowany układ sterujący spalaniem ubogich mieszanek.

DF60AV z wyjątkową siłą
Dostępny już w sprzedaży nowy silnik DF60AVTL wykorzystuje specjalne rozwiązanie techniczne High Energy Rotation, dzięki czemu dostarczają do 42% większą siłę ciągu przy włączonym biegu do przodu oraz o 136% większą przy włączonym biegu wstecznym. Czerpiąc z doświadczenia przy konstruowaniu silnika DF140A, wykorzystano przekładnię główną o przełożeniu 2,42:1, co pozwala na zastosowanie większej śruby napędowej o średnicy 14 cali (35,6 cm). To doskonałe rozwiązanie do  napędu większych i cięższych jednostek.

DF150TGL i DF175TGL z systemami Lean Burn Fuel Control oraz Suzuki Precision Control
Dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu sterującego spalaniem ubogich mieszanek Lean Burn Fuel Control System, silniki DF150TGL i DF175TGL charakteryzują się bardzo niskim zużyciem paliwa. Zastosowanie nowatorskiego rozwiązania - Suzuki Precision Control (elektroniczny układ sterowania przepustnicą i zmianą biegów) - zapewnia jeszcze bardziej dynamiczne i komfortowe rozpędzanie i lepsze osiągi. Modele te świadczą o wiedzy i doświadczeniu inżynierów Suzuki w uzyskiwaniu wysokiej mocy z jednostek napędowych o zwartej konstrukcji i wyjątkowo niskiej masie.


Premiery Suzuki na targach Wiatr i Woda

do pobrania:

Nowe lekkie silniki zaburtowe o dużych możliwościach: DF30A i DF25A

do pobrania:


plik: DF150TG_E01
rozmiar: 1844 KB


plik: DF150TG_back_E01
rozmiar: 1185 KB


plik: DF2
rozmiar: 0 KB


plik: DF2
rozmiar: 0 KB


plik: DF25A_E01
rozmiar: 3468 KB


plik: DF30A_25A_Side
rozmiar: 3001 KB


plik: DF50AV_E01
rozmiar: 4742 KB


plik: DF60AV_E01
rozmiar: 4742 KB

« powrót